Dwa razy w roku,
wiosna i jesień
Statutowym zadaniem Stowarzyszenia COMMON Polska jest zapewnianie kontaktu pomiędzy specjalistami i użytkownikami technologii firmy IBM. Od lat realizujemy to zadanie poprzez organizowanie dwa razy do roku spotkań COMMON Polska.
Spotkania są otwarte dla każdej osoby, która dokona zgłoszenia i uiści opłaty konferencyjnej. Do tej pory spotkania te nazywane potocznie konferencjami organizowane były w różnych miejscach naszego kraju. Staraliśmy się zapraszać Państwa w ciekawe miejsca łącząc merytorykę z ciekawą okolicą. Realia ostatnich lat, dręcząca nas pandemia spowodowała, że kilka spotkań musieliśmy zorganizować w formie zdalnej. Nie utraciliśmy dzięki temu kontaktu i szczęśliwie udało nam się minionej jesieni 2021 zorganizować ponownie spotkanie w tradycyjnej kontaktowej formule. Dzięki zachowaniu należytych zasad bezpieczeństwa spotkanie było bezpieczne dla wszystkich i pozwoliło ponownie spotkać się po półtorej roku izolacji.
Rzeczywistość przerosła nasze oczekiwania i wiosenne spotkanie okazało się jeszcze większym sukcesem niż się spodziewaliśmy. Ogromnie dziękujemy wszystkim uczestnikom za tak liczny udział. Mamy nadzieję, że konieczność rozlokowania się w dwóch hotelach nie była zbyt wielką komplikacją i atmosfera spotkania zrekompensowała ewentualne utrudnienia komunikacyjne.
Ogromne podziękowania kierujemy również na ręce naszych wspaniałych prelegentów dzięki którym agenda spotkania obfitowała w bardzo ciekawe tematy i często bardzo trudno było się zdecydować do której sali udać się na prezentację.
Jesienna konferencja COMMON Polska 2021 odbyła się w dniach 19-22 września w hotelu Cottonina w Świeradowie Zdroju. Pełną relację z konferencji, zdjęcia i materiały merytoryczne dostępne są tutaj.